X, Y, Z. So, what’s next?

Generatia care impinsa de online mai in fata, pare superficiala… Generatia libera, careia nu ii este frica sa se exprime, desi i se reproseaza ca o face stangaci; generatia fata de care nici macar timpul nu mai are rabdare… si cu toate acestea, reprezentantii cu un punct de vedere mult mai clar asupra modului in care se raporteaza la “sky is the limit”…

Trebuie sa admitem ca ei detin resursele necesare pentru a schimba mentalitati, si la un moment dat, poate chiar lumea. Sunt tinerii in fata carora argumentele stau in picioare doar daca au explicatii deschise, flexibile, rapide, capabile sa le satisfaca nevoile curente. Totusi aceasta e generatia care evita constrangerile, incearca si accepta viata mai relaxat pentru a-si gasi drumul, si implicit pe ei (tinerii) insisi.

Incurajarea lor spre exprimarea abilitatilor specifice generatiei din care fac parte, precum si dezvoltarea creativitatii prin metode inovatoare reprezinta inca tentative greu asimilate de “garda veche”. Validarea acestora face parte dintr-un proces de acceptare, insa fara prea multa empatie si nici simpatie😊. Ei sunt influencerii de azi cu o identitate personala care pregatesc generatia Alpha.

Generatia “eu” plina de intrebari existentiale si idealism, familiarizata si influentata de tehnologia digitala acorda atentie constiintei de sine, isi cauta mijloace variate de aprofundare si informare pentru a-si seta borna cu km 0.

Nu acceseaza doar mainstream-ul media si doreste dezvoltare pe cont propriu, se informeaza intens, sustine cauze, proiecte cu responsabilitate sociala, interactioneaza cu oameni din culturi diferite, creeaza legaturi peste timp si in timp.

Neavand convingeri limitative, aceasta generatie vede in hobby job-ul ideal. Iar toate cautarile interioare sunt de fapt, asumari a unor situatii; chiar daca adesea nu i se acorda credit sau atentia cuvenita; compartiv cu alte generatii, ea are indrazneala de apune in aplicare visul, tot ce traieste virtual (ritm, activitati, stil de viata, asteptari si dorinte), jongleaza mixul vietii reale cu social media. Asumat sau nu.

Aspiratiile fac o diferenta in ceea ce ar presupune munca lor. Iar conectarea cu raspunsurile imediate si o comunicare in timp real e o consecinta a evolutiei la care suntem cu totii partasi, indiferent ca recunoastem sau nu.

E generatia consumatorilor si devoratorilor de new entry si ar trebui privita fara atat de multe judecati de valoare. Ea exista si va creste, e generatia de care depinde atat dezvoltarea economica, cat si autenticitatea faptelor in circuit. Insa tine in mare masura si de modalitatea in care este integrata, astfel incat ea sa functioneze in cele mai bune versiuni ale ei.    

P.S. Pledoarie pentru evidenta, acceptare si incurajare. Atat.:)

 Sursa foto: Shutterstock

 

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *