Inteligenta artificiala

Noua problematica ce vizeaza conceptul de inteligenta artificiala are nevoie de o intelegere aprofundata asupra ceea ce va insemna viitorul umanitatii si ce ne poate conduce spre o viata mai inteligenta; adica polivalenta unui fenomen in virtutea caruia apare nevoia, dorinta sau trigger-ul de a testa; pentru ca apoi sa se poata dezvolta si implementa mecanisme, metodologii si idei inovative.

Desi stim sau se considera ca folosim aproximativ 10% din capacitatea creierului, acesta nu conteneste sa uimeasca. Si chiar si asa, daca inteligenta artificiala (creata tot de el) depaseste umanul, incotro ne indreptam?! Care va fi masura si cine o va stabili?

Spre exemplu, dimensiunea digitala in care suntem partasi si de ce in ce mai prezenti vine cu forme/reprezentari pentru anumite produse si servicii prin intermediul VR-ului si AR-ului (realitatii si augmentarii virtuale) cu pasi siguri catre experiente mai usor de asimilat, ce pot fi „gustate” din plin, datorate unor actiuni superinteligente. O inteligenta senzoriala care isi propune sa intermedieze viziuni prin stimularea consumului, cresterea productivitatii, competitivitatii si implicit a calitatii. Vorbim asadar, despre tehnologii emergente care au mindseturi agile asupra viitorului, impulsionand perceptii diferite, o integrare efectiva asupra ideilor noi. Si totusi, tendinta catre robotizare…?! Sau un upgrade al eficacitatii, asa incat sa castige omul indraznet care poate continua si altfel povestea…?

Se atribuie noi facilitati pentru ceea ce consumam, prin elemente ce au putere sa declanseze emotii, un mix de instrumente pentru dezvoltarea si insusirea lor in programe de procesare si implementare ulterioara. Un challenge care se genereze interes, trafic prin aplicatii interconectate in continua schimbare si care sa faca lucruri sa se intample mult mai rapid. Elocvent in acest sens, pot sta colaborarile in cadrul industriilor care pot intermedia/transfera informatii concomitent, concentrand valori si mai ales, economisind timp si efort.

O sursa de inspiratie pentru comunitati sa isi dezvolte laturi creative, functionalitate prin construirea relatiilor, acele „engagement-uri” tacite cu obiective capabile sa ofere conform asteptarilor. O multitudine de exemple inspirationale, care sunt importante in mixul media, al canalelor de distributie, sociale si mai ales, consumatoare. Insa de la atractia pentru fenomen ce in plan ideatic pare ca isi face treaba, pana la identificarea si traversarea pragurilor de accept este necesara o constanta, o proba a timpului care sa atraga reach-uri valabile si nu numai.

Sursa foto: Google, giphy.com 

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *